joi, 12 august 2010

Banat Mountainbike Maraton




In data de 8.08.2010 la Garana in Muntii Semenic, pe o vreme buna de pedalat si cu aproximativ 300 participanti la start, a avut loc bine cunoscutul Maraton al Banatului (unul din cele ma dificile maratoane de la noi din tara) la care am participat si eu cu mare placere. Cursa s-a intins pe o distanta de 85 km cu o diferenta de nivel de aproape 3000m. Traseul a fost excelent cu toate ca a continut si o buna portiune cu noroi.


M-am simtit foarte bine si am reusit sa castig dupa 5,12h de pedalat, fiind urmat in clasament de Madaras pe locul 2 la 21 de min si Logigan pe locul 3 la 24 de min. Se pare ca de aceasta data bicicleta mi-a functionat impecabil si asta multumita mecanicilor de la BikeXpert.


Despre organizare numai de bine din partea mea.A fost prima oara cand am fost la Garana si pot spune ca zona este intr-adevar superba si comunitatea locala de nota 10 plus.

In cele din urma am un mare regret deoarece in acest weekend trebuia sa fiu prezent la Campionatele Mondiale de Maraton din Germania, dar inscrierea la acestea a fost trimisa prea tarziu...ca asa se intampla la noi, unii se straduiesc sa faca rost de bani de la sponsori pentru concursuri iar altii dau dovada de indiferenta fata de sportivii care incearca sa ridice stafeta tarii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu