luni, 9 mai 2011

Prima Evadare 2011





Ajunsa abia la a 3-a editie, Prima Evadare, a devenit destul de repede una din cele mai importante si bine organizate competitii de la noi din tara. Este un concurs foarte bine mediatizat unde participa destul de multe televiziuni si reviste ceea ce face ca multe firme importante, atat din domeniul bicicleltei cat si din alte domenii, sa participe ca sponsori si sa isi prezinte interesul pt aceasta cursa. Organizatorii ne-au oferit surpriza ca startul acestei competitii sa fie dat de primarul Sorin Oprescu iar cursa sa fie filmata in totalitate de pe motociclete si din elicopter.
In acest an la startul competitiei s-au aliniat peste 1200 de participanti. Pe internet erau inscrisi peste 1500 dar vremea nefavorabila a facut pe multi sa renunte. Traseul, in conditii normale, nu prezinta niciun fel de dificultate, fiind unul extrem de putin tehnic, dar tinand cont de faptul ca inanitea si in timpul concursului a plouat torential, a facut ca acesta sa devina foarte noroios si foarte greu practicabil.
Spre dezamagirea mea, despre acest concurs nu va pot da prea multe detalii deoarece, pt mine, s-a terminat cu mult inaintea finish-ului, fiind nevoit sa abandonez din cauza unei cazaturi aparent banale dar in timpul careia m-am lovit destul de tare la coaste, lucru care ma impiedica sa respir. Am fast nevoit sa merg la salvare si apoi la spital pt investigatii amanuntite deoarece se parea ca am coastele fisurate, dar spre norocul meu nu a fost vorba decat despre o contuzie. Am scapat ca prin urechile acului de ceva grav dar si asa, din cate au spus doctorii, durerea va disparea abia peste 2-3 saptamani. Eu sper sa ma refac mai repede de atat si sa merg la concursuri cu toate ca este destul de sacaitoare durerea.

Un comentariu:

  1. Imi pare rau ca ai cazut la inceputul cursei si intr-adevar , a fost o cazatura banala. Cum eram in spatele tau cu greu te-am evitat, ba chiar te-am atins cu roata de fata si sper sa nu fi fost eu cauza contuziei... Si eu am suferit o lovitura la spate si inca se simte dupa o saptamana.
    Sper sa-ti revii cat mai repede !

    RăspundețiȘtergere